تگرگ خوردگی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

کلینیک خودرو ایرانیان برای اولین بار در ایران با تجهیزات و متخصصین مجرب کاملا آثار تگرگ خوردگی را رفع می نمایند. در برخی مواقع شرایط جوی به صورتی تغییر می کند که بارش تگرگ می تواند بزرگتر از حالت عادی باشدو این تکه های تگرگ باعث آسیب وارد کردن به محیط می شوند حال اگر ماشین در زیر بارش تگرگ باشد احتمال خیلی زیاد دچار آسیب و فرورفتگی در بدنه خواهد شد. کلینیک خودرو ایرانیان برای رفع تگرگ خوردگی با بهترین کیفیت انجام می دهد.

رفع تگرگ خوردگی

در این روش تعمیر نقاط آسیب دیده زمان تعمیر در حدود ۷۰% کمتر از روش سنتی صافکاری بدون رنگ می باشد و برای همیشه گارانتی شده است و عمدتا روش ما به نقاط آسیب دیده صدمه رنگ ریختگی را نمی زند در نتیجه از ارزش اتومبیل چیزی کاسته نمی شود. ما از نیروی انسانی مجرب و حرفه ای واجد شرایط بالا با تجربه در جهت انجام تعمیر نقاط آسیب دیده در اثر تگرگ به همراه دستگاههای مخصوص بهره می گیریم که بدین وسیله سطح نقاط آسیب دیده به حالت اولیه باز می گردد بدون باز کردن پشت محل آسیب نقاط آسیب دیده را مثل روز اول درست می کنیم. جهت ترمیم اتومبیل خود به صفحه ثبت نام مراجعه نموده و فرم را تکمیل نمایید. همکاران ما در بخش پذیرش با شما تماس می گیرند تا زمان دقیق مراجعه شما را به اطلاعتان برسانند.

ترمیم تگرگ خوردگی

جهت اطلاع از اجرت (قیمت) ترمیم تگرگ خوردگی خودرو خود با قرار دادن عکس قسمتهای آسیب دیده در فرم ثبت نام متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت. کلینیک خودرو ایرانیان با سابقه ۳۰ ساله در زمینه صافکاری خودرو های لوکس و وارداتی در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین این مجموعه دارای نقاشی با کوره رنگ و پولیش نانو سرامیک بدنه خودرو می باشد. مراجعین عزیز می توانند از تمامی خدمات خودرویی در مجموعه کلینیک خودرو ایرانیان استفاده نمایند.

فیلم صافکاری و ترمیم فرورفتگی بدون رنگ

قبل از ترمیم:

در حال ترمیم:

بعد از ترمیم :

فیلم قبل و بعد از ترمیم فرورفتگی ولوو بدون رنگ قبل از ترمیم:

بعد از ترمیم :