صافکاری با دستگاه مکش یکی از روشهای صافکاری است که به آن دستگاه مکنده نیز گفته می شود. این روش بیشتر برای انجام بهترین صافکاری بدون رنگ در خودروهای لوکس مناسب است. برای استفاده از دستگاه مکش نیاز به تجربه و اصول خاصی می باشد که از عهده هر صافکاری بر نمی آید، یک صافکار کم تجربه ممکن هست آسیب به بدنه خودرو وارد کند، اما در مجموعه کلینیک خودرو ایرانیان از پرسنل مجرب در این زمینه استفاده می شود.

دستگاه مکش

در این روش بر خلاف روش های گرما، ضربه زدن، و برش بدنه که باعث مقداری آسیب به رنگ بدنه می شود، صافکاری با دستگاه مکش کمترین آسیب را به رنگ بدنه خودرو وارد می نماید. از مهمترین مزیت های دستگاه مکش رفع فرو رفتگی های بدنه خودرو در کمترین زمان ممکن است. این روش دستگاه مکش بیشتر برای خودروهای لوکس و خارجی استفاده می‌شود.

صافکاری با دستگاه مکش

نحوه کار دستگاه مکش

صافکاری با دستگاه مکش با استفاده از ایجاد مکش و فشرده کردن هوا به سمت خارج بدنه خودرو اتفاق می افتد. دستگاه های مکش پیشرفته دارای قابلیت تنظیم فشار هوا می باشند.

نحوه پذیرش

صافکاری در کلینیک خودرو ایرانیان به بهترین کیفیت و به خواست مشتری انجام می شود، در زمان پذیرش کارشناسان ما ماشین آسیب دیده را بررسی و بهترین حالت ممکن که بشود آن را درست کرد به مشتری توضیح می دهند. شاید یک آسیب دیدگی بر روی درب خودرو بدون رنگ و با دستگاه مکش انجام شود، شاید هم با توجه به میزان آسیب به رنگ خودرو نیاز به تعویض آن قطعه باشد که در این صورت هم خود مشتری می تواند تصمیم بگیرد که چه هزینه و کاری بر روی ماشین انجام شود.

کلینیک خودرو ایرانیان با بهره گیری از به روزترین دستگاه های صافکاری، آماده ارائه خدمات صافکاری بی رنگ نقاشی و رنگ کوره ای خودرو، ترمیم تگرگ خوردگی، پولیش نانو سرامیک،
تعمیرات تخصصی ماشین های لوکس  و سایر خدمات خودرویی می باشد.

9 دیدگاه در “صافکاری با دستگاه مکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *