هزینه سرامیک خودرو برای ماشین ها امروزه به صرفه می باشد، با توجه به افزایش قیمت خودروها در کشورمان و هزینه نگهداری آنها نیز افزایش پیدا کرده، چه بسا بهتر هست در نگهداری آن بیشتر کوشا باشیم و کارهایی روی ماشین انجام دهیم تا از خسارت و پرداخت هزینه در آینده برای ماشین خود جلوگیری کنیم.

یکی از این کارها پوشش نانو سرامیک خودرو است، که به موجب آن باعث می شود تا درخشش و زیبایی رنگ خودرو حفظ شود، همچنین سرامیک خودرو لایه ای بر روی رنگ خودرو ایجاد می کند که نقش محافظتی و همچنین درخشندگی دارد.

هزینه سرامیک خودرو

انواع پوشش سرامیکی خودرو

به طور کلی سرامیک ماشین پلیمر مایعی است که به دلیل ساختار و  خواص شیمیایی به عنوان پوشش محافظتی برای رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین انواع این مواد که بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

سرامیک کوارتزی

یکی از بهترین انواع پوشش سرامیکی، سرامیک کوارتزی میباشد. مقاومت این نوع از پوشش سرامیکی در برابر خط و خش و آسیب سطحی باور نکردنی است. همچنین درخشندگی خاصی که این نوع پوشش به خودرو می دهد محبوبیت زیادی دارد.

سرامیک پلیمری

مایع پلیمری از پر کاربردترین انواع مواد برای ایجاد لایه محافظتی بدنه خودرو، این نوع سرامیک مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند کیفیت خود را در بلند مدت به خوبی حفظ کند. بیشتر مراکز انجام سرامیک از این نوع سرامیک استفاده میکنند، چون میتوانن گارانتی زمان چند ساله روی سرامیک انجام شده ارائه دهند، ضمن آن که این نوع سرامیک ها خیلی خوب با رنگ خودرو پیوند یافته و از بدنه ماشین محافظت می کنند.

سرامیک هیبریدی

همان طور که از نام این نوع پوشش سرامیکی مشخص است، این نوع سرامیک ها ترکیب دو نوع قبلی میباشند. بنابرین ویژگی های هر دو نوع سرامیک کوارتزی و سرامیک پلیمری را با هم دارد. این نوع پوشش سرامیک هم کاربرد و محبوبیت بالایی دارد.

قیمت سرامیک ماشین

مراحل اجرای پوشش سرامیک خودرو

انجام سرامیک خودر بر روی بدنه کاری بسیار دقیق و ظریف است که نیاز به مهارت زیادی دارد. در مرحله اول باید سطح بدنه خودرو کاملا از آلودگی تمیز شود، سپس در صورت داشتن خش یا رنگ ریختگی رو بدنه آنها باید برطرف شوند که معمولا نیاز هست تا حداقل یک دست پولیش بر روی بدنه خودرو انجام شود تا این خط و خش های سطحی برطرف شوند.

در آخر پس از انجام پولیش و برطرف کردن خش های سطحی بر روی رنگ خودرو، نوبت به انجام پوشش سرامیک خودرو میباشد که با مواد مرغوب و با کیفیت این کار را انجام میدهیم.

مهم ترین مزیت های سرامیک خودرو

  • محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل شیمیایی مانند باران اسیدی یا واکنش های اکسیداسیون
  • محافظت از رنگ خودرو در برابر اشعه ماورابنفش، نور خورشید و اثرات مخرب آن
  • محافظت از رنگ خودرو در برابر آسیب های فیزیکی مانند خش افتادن سطحی و سنگ ریزه های جاده
  • پاکیزگی بیشتر و آسان شدن نظافت خودرو (به دلیل خاصیت آب گریزی که باعث می شود لکه ها بروی ماشین نمانند)
  • درخشندگی و براق شدن رنگ خودرو که خاصیت آیینه گونه به بدنه خودرو میدهد.

معایب پوشش سرامیک خودرو

  • نیاز به زمان زیاد برای اجرای پوشش سرامیکی حدودا ۲ روز زمان نیاز هست.
  • هزینه نسبتا بالا، که البته با توجه به قیمت خودروها مقرون به صرفه می باشد تا از رنگ خودرو محافظت کنند.
  • صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر اجرای غیر حرفه ای اثر منفی روی ظاهر خودرو خواهد داشت.

هزینه سرامیک خودرو در کلینیک خودرو ایرانیان

کلینیک خودرو ایرانیان، با سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرویی انجام پوشش سرامیک ماشین به صورت حرفه ای نیز انجام می دهد.
در کلینیک خودرو ایرانیان انجام سرامیک با گارانتی انجام می شود تا مشتریان ما با خیالی آسوده این کار را انجام دهند. همچنین به دلیل نوسان قیمت مواد استفاده شده جهت اطلاع از قیمت سرامیک خودرو با شماره های ما تماس بگیرین.

هزینه های سرامیک ماشین

همچنین همراهان عزیز می توانند جهت ثبت نام دوره های آموزشی سرامیک و دیتیلینگ خودرو در سایت ثبت نام نمایند تا کارشناس مربوطه جهت هماهنگی با شما تماس بگیرند.

این پست در دسته بلاگ, مقاله ارسال شده است. برای بوک مارک کردن آن به این لینک مراجعه نمایید -->

1 دیدگاه در “هزینه سرامیک خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *